Imatge que representa la Cirurgia periodontla

Cirurgia periodontal

La cirurgia periodontal és un procediment que es realitza per tractar la periodontitis, una malaltia que afecta les estructures de suport de les dents, com ara les genives, el teixit ossi que envolta les arrels i els lligaments que uneixen les dents als ossos.

En situacions més avançades de periodontitis, les butxaques periodontals (espais que es formen entre les dents i les genives) poden arribar a ser profundes i provocar una pèrdua de teixit ossi al voltant de les arrels dentals. En aquests casos, la cirurgia periodontal és una opció de tractament que ajuda a netejar les butxaques periodontals, eliminar la placa bacteriana i el tàrtar, i reconstruir el teixit ossi i les genives que han estat afectades per la malaltia.

Hi ha diverses tècniques que es poden utilitzar per dur a terme la cirurgia periodontal, com ara l'eliminació de teixit infectat, la regeneració del teixit ossi amb l'ús de materials especials o la col·locació de membranes per estimular el creixement de nou teixit.

La cirurgia periodontal es realitza sota anestèsia local per reduir el dolor i l'ansietat del pacient durant el procediment. Després de la cirurgia, el pacient pot sentir dolor, inflamació i sensibilitat durant uns dies, i se li proporcionarà instruccions per cuidar la zona afectada i evitar complicacions.

Vols més informació? Contacta amb nosaltres sense compromís.

Correu enviat correctament!

Redirigint a la pàgina d’inici…